Frakt og levering

Du kan velge en av følgende:

RETT HJEM i din postkasse eller nærmeste postkontor.

KLIKK & HENT i butikk innen en time.

Leveringstid

Vi pakker og sender ordre fortløpende som vi mottar dem, og normalt innen første virkedag. Du kan forvente å ha din pakke hos deg innen en uke. Enkelte steder i Norge vil ha noe lengre leveringstid. Vi kan ikke garantere for postgangen med at alle varer kommer frem innen de anslåtte leveringstidene, men vi vil alltid sende dem så fort som mulig fra vårt lager etter mottatt bestilling.

 

Hvis ett eller flere produkter på din ordre ikke finnes på lager, vil vi så fort som mulig gi deg riktig informasjon om når din ordre kan leveres, via e-post. I de tilfeller en vare må etterbestilles fra leverandør kan leveringstiden bli noe lengre. Ved avvik fra den normale leveringstiden har du rett til å kansellere eller endre din bestilling.

Hvor blir pakken levert?

Vi benytter Posten Bring som speditør for de fleste forsendelser. Hvis det er mulig, får du pakken levert hjem til deg – enten i postkassen, eller der du får levert avisen. Dersom pakken er for stor for postkassen vil den automatisk sendes til nærmeste postkontor eller post i butikk. Du vil alltid kunne følge din ordre ved hjelp av sporingsnummeret du får tilsendt på e-post.

Fraktbetingelser

Outland har fri frakt på levering av alle ordre over kr 799,-. På ordre som underskrider dette beløpet påløper en fraktkostnad på kr 49,-. Du får se oversikt over totalpris og eventuelle fraktkostnader for din ordre i kassen før du betaler.

Levering utenfor Norge

Per i dag sender vi varer kun til adresser i Norge. Vi sender ikke til Svalbard.

Klikk & hent

Vil du spare fraktkostnader, eller ønsker varen så fort som mulig, kan du benytte vår Klikk & hent-løsning. Finnes varen du ønsker i en Outland-butikk nær deg kan du velge å reservere varen og hente den der etter 1 time. Du vil få bekreftelse på SMS når bestillingen din er klar til henting. Ved bruk av Klikk & hent er butikkpris gjeldende pris. For øvrig ingen ekstra kostnad.

Hvordan kan jeg sjekke leveringsstatus på min ordre?

Når du legger inn en bestilling hos oss vil du få tilsendt et sporingsnummer for pakken din fra Posten Bring. Informasjon om din forsendelse kan fås ved å kontakte Postens kundeservice på telefonnummer 04004, eller sjekke status på Posten sine hjemmesider www.posten.no

 

Dersom du har opprettet en personlig kundekonto i vår nettbutikk vil du alltid ha tilgang til din fulle ordrehistorikk der.

Vil pakken min komme frem til jul?

Vi anbefaler at du legger inn din bestilling hos oss senest 16. desember, for å være sikker på at pakkene kommer frem til jul. Likevel oppfordrer vi deg til å sjekke postens nettsider for å se om du har mulighet til å bestille senere til dit du bor.

 

Kunder som bor innen enkelte postnumre kan i teorien bestille så sent som 19. desember og fremdeles få pakken sin tidsnok – men dette gir vi ingen garantier for, og ber deg lese postens nettsider for å finne ut mer.

© 2018 Outland. Alle rettigheter reservert.